søndag 10. januar 2010

Nå er julen pakket ned.

Det er alltid koselig når julen nærmer seg og kjente og kjære juleting plukkes fram fra kassene på loftet. - Men jammen er det godt når juletreet er ute av stuen igjen og alt julekrimskrams er pakket ned og plassert tilbake på loftet. Og nå er den jobben heldivis unnagjort!
Buketten med røde tulipaner har stått lenge og vært til stor glede, men nå var tulipanenes dager talte.
For å vise at "age is beauty" tok jeg noen bilder av blomstene før jeg kastet dem.
Og når en kommer slik tett på, ser en
godt at "beauty can last for ever", også i tulipanenes verden.
Etter å ha lekt litt med et av bildene endte jeg opp med denne versjonen, som jeg også synes ble både vakker og spennende.

Ja, ja, så er julen altså slutt. Det var moro så lenge det varte, men nå er jeg i modus for frøsåing og vårdrømmer.

1 kommentar:

  1. Godt sett og veldig godt fotografert, synes jeg.

    SvarSlett